خرید اینترنتی فرش ماشینی

خرید اینترنتی فرش ماشینی

امروزه پیشرفت تکنولوژی در زمینه خرید اینترنتی و فروشگاه های خرید اینترنتی زمینه ساز تغییرات بزرگی در تجارت شده است. بازار خرید فرش ماشینی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا امروزه سایت های زیادی با عناوین فروشگاه خرید اینترنتی فرش ماشینی شروع به فعالیت نموده اند. که در راستای فروشگاه خرید اینترنتی فرش مشهد و یا خرید اینترنتی فرش کاشان مشغول به فعالیت هستند.

خرید اینترنتی فرش ماشینی

در همین راستا فروشگاه تخصصی خرید اینترنتی فرش ماشینی مشهد بست بافت، با بهره گیری از بهترین تکنولوژی و دوربین های عکاسی روز دنیا تصمیم را بر این دارد تا در فروشگاهی بینظیر از فرشهای با کیفیت فرش مشهد ، فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد و نیز بهترین ها برای خرید اینترنتی فرش کاشان را برای خریداران فرش ماشینی مهیا کند.

این روزها کمتر کسی هست که چند ساعت از روز خود را با اینترنت سروکار نداشته باشد، و بخشی از کارهای واجب و ضروری را از طریق اینترنت انجام ندهد به گونه ای که تا چند سال آینده خرید اینترنتی و فروشگاه های خرید اینترنتی جای خرید سنتی فروشگاهی را خواهند گرفت.

 

فروشگاه-فرش-مشهد-فرش-نگین-مشهد-فرش-زمرد-مشهد

در بازار خرید فرش ماشینی تا سالهای ۱۳۸۵ شمسی تنوع فرش ماشینی چندان زیاد نبود و مشتری خرید فرش معمولا از بین چند طرح محدود انتخاب خود را انجام میداد و از فروشگاه فرش سنتی اقدام به خرید می نمود.

پیشرفت های روز افزون در عرصه تکنولوژی و ماشین آلات صنعتی در صنعت فرش ماشینی سبب شده که امروزه در کنار تعداد بسیار زیادی از نقشه و رنگ فرشهای ماشینی متنوع چند صد کارخانه فرش ماشینی فعالیت کنند و هر کدام طرخ و رنگ های اختصاصی خود و گاها طرحهای تکراری را بافت نمایند.

اما نکته ای که قابل تامل مینماید پاسخ به این سوال است!

فروشگاه های سنتی فرش امکان نمایش چند تخته فرش را دارند؟؟؟

بی تردید در خرید فرش ماشینی به صورت سنتی هیچکدام از فروشگاه های و نمایشگاه های فرش امکان نمایش حجم و تنوع موجود در حتی یک کارخانه فرش را نیز به سختی میتوانند داشته باشند. و محدودیت های بسیاری وجود دارد. 

تنوع طرح ها و نوع رنگبندی مربوط به هر طرح محدودیت های یک نمایشگاه و فروشگاه سنتی را تشدید میکند.

فروشگاه-فرش-ماشینی

بعنوان مثال در مورد خرید فرش ترکمن صحرا:

مردم عزیز ترکمن به خرید فرش طرح ترکمن بسیار علاقه مند هستند. حال برای خرید این فرش به فروشگاه و نمایشگاه های سنتی در شهر های عمدتا ترکمن نشین مراجعه میکنند و فرش ترکمن مورد نظر خود را خرید میکنند.

( حال این احتمال وجود دارد که تنوع فرش در فروشگاه فرش ترکمن سنتی نیز کامل نباشد و همچنان طرح های وجود داشته باشد که یا تمام شده و یا امکان نمایش در فروشگاه سنتی فرش ترکمن را نداشته است. )

فرش-ترکمن-پشتی-ترکمن

اما برای بقیه دورستداران فرش ترکمن و پشتی سنتی ترکمن، این مشکل وجود دارد که شهری که در آن اقامت دارند فرش ترکمن به ندرت یافت شود و به صورت تکی در فروشگاه های خرید فرش امکان دیدن داشته باشد.

فرش ترکمن

فرش کاشان

اما برای ترکمن های ساکن شهرهای دیگر و نیز دوستداران فرش ترکمن- در داخل و خارج کشور –  درخواست خرید فرش ترکمن را داشته باشند، در بازار سنتی خرید فرش ساده نخواهد بود.

اما با نگاهی به تنوع فرشهای ترکمن ارائه شده در فروشگاه اینترنتی خرید فرش مشهد بست بافت و انتخاب فرش و رنگ فرش ترکمن مورد پشندشان به سادگی حضورشان ارسال می شود.

 و میتوانند از فرش ترکمن زیبای خود در دکوراسیون فرش و منزلشان استفاده کنند.

پشتی-سفره-خانه-سنتی-پشتی-ترکمن

فروشگاه تخصصی فرش ما نه تنها در زمینه فرش ماشینی این سهولت را برای خرید فرش ایجاد کرده است بلکه در زمینه پشتی سنتی ایرانی نیز حرفی برای گفتن دارد.

در زمینه فرش نگین مشهد برای تمامی فرشهای نگین مشهد پشتی سنتی همان طرح و کیفیت انها را آماده و به صورت جفتی در کاور و پوشش مناسب مهیا نموده است و همانند خرید و ارسال فرش های ماشینی،  پشتی سنتی ها را نیز به سراسر ایران به صورت رایگان ارسال میکند.

از جمله دیگر مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی توجه به این نکته است که برای خرید فرش باید هم در زمان و هم در پول هزینه کنید.

پشتی سنتی

زمانی برای گشتن در فروشگاههای مختلف فروش فرش ماشینی برای انتخاب فرش، و بعد از خرید و پرداخت قیمت فرش ماشینی باید پولی نیز بابت کرایه حمل پرداخت کنید.

فروشگاه اینترنتی فرش سنتی

در فروشگاه خرید اینترنتی فرش ماشینی بست بافت ما این دو مسئله را حل کرده ایم:

شما با داشتن گوشی موبایل یا لپ تاپ و یا تبلت در هرجای از کشور و یا در هر زمان دلخواهی در کنار خانواده میتوانید از فروشگاه آنلاین خرید فرش مشهد و خرید فرش کاشان دیدن کنید و قیمت فرش ها را به صورت آپدیت و با قیمت درب کارخانه ملاحظه کنید.

بعد از انتخاب فرش ماشینی و اطلاع از قیمت فرش ماشینی و ثبت سفارش از طریق تماس و یا سایت فروشگاه فرش، فرش برای شما ارسال شده و درب منزل پرداخت را انجام میدهید. با هزینه ارسال رایگان.

نمایندگی فرش مشهد تهران

البته توجه به این مطلب نیز قابل مهم است که مشتریان خرید اینترنتی فرش ماشینی عمدتا مایل هستند که از نزدیک و به صورت حضوری فرش را ببینند و از کیفت فرش مطمئن شوند سپس اقدام به خرید فرش مورد پسندشان کنند.

باید گفت کسانی که بدنبال خرید اینترنتی فرش ماشینی مشهد ( سه برند اصلی فرش ماشینی مشهد )

یعنی:

  • فرش نگین مشهد

  • فرش زمرد مشهد

  • فرش مشهد

هستند میدانند کیفیت فرشهای این سه برند در سراسر ایران یکسان است.

یعنی در تولید و کیفیت بافت و جنس نخ فرش ، هیچ تفاوتی در نمایندگی های فرش مشهد در تهران با نمایندگی های دیگر شهرستان ها ندارد.

مثلا فرش نگین مشهد کد ۱۰۰۷ طرح باغ ارم را در نظر بگیرید، برای تهیه و خرید این فرش ماشینی نگین مشهد و هر کدام از رنگبندی های آن می توانید به نمایندگی فرش نگین مشهد  یا نمایندگی فرش زمرد مشهد و یا نمایندگی فرش مشهد خیابان هفت تیر تهران با هرکدام یک از فروشگاهها و نمایندگیهای فرش نگین مشهد سراسر ایران مقایسه کنید.

فرش نگین مشهد

خواهید دید که کوچکترین تفاوتی در رنگ بندی و یا کیفیت این فرش ها وجود ندارد. و مهمتر از آن اینکه اگر شما بعد از چند سال دیگر بخواهید فرشی دیگر از نگین مشهد و یا زمرد مشهد و یا فرش ماشینی مشهد شبیه انچه که در منزل دارید خریداری کنید متوجه می شود با همان کیفیت و همان رنگ و نقش به شما تحویل داده میشود .

بعضی از خریداران فرش ماشینی دوست دارند جدید ترین تولیدات فرش یا به اصطلاح، فرش طرح سال و یا فرش رنگ سال را خریداری کنند و با مراجعه به فروشگاه های خرید اینترنتی فرش ماشینی که به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته فعال است این امکان برایشان فراهم است تا از جدیدترین محصولات دیدن کرده و هم اینکه با دسترسی به مقالات و نشریه های جدید فرش و نساجی به اطلاعات عمومی خود بیفزایند.

دکوراسیون-فرش-منزل-مبلمان

اینجاست که اهمیت فروشگاه اینترنتی و خرید اینترنتی فرش ماشینی برای ارائه جدید ترین طرح های فرش و نقشه و رنگ هویدا می شود.

جدای از نمایش فرش توضیحاتی کامل در مورد فرش ماشینی و فرش دستباف که شاید شما به علت رودرواسی یا سوال زیاد نتوانید از فروشنده فروشگاه فرش بپرسید.

با مطالعه در سایت فروشگاه تخصصی فرش مشهد بست بافت براحتی از مشخصات هرکدام از فرش  ها آشنا شوید و با خیالی آسوده و آگاهانه اقدام به خرید نمایید.

شما در فروشگاه تخصصی فرش بست بافت به بهترین ها دسترسی دارید و چون شما به یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی مراجعه نموده اید لذا این فروشگاه خریدتان را راحتر می کند.

فرش زمرد مشهد

اگر شما سری به نمایندگی فرش مشهد هفت تیر نمایندگی فرش نگین مشهد نمایندگی فرش زمرد مشهد تهران بزنید و از طریق اینترنتی از فروشگاه تخصصی فرش بست بافت خرید اینترنتی فرش ماشینی را انجام دهید حس میکنید زنده و حضوری خرید کرده اید.

و ما خریدتان را به تجربه خوب تبدیل می کنیم و قطعا همچون سایر مشتریان خواهید گفت انتظار چنین کیفیتی را داشتیم ولی انتظار چنین قیمتی را نداشتیم، چون بهترین کیفیت با هزینه کم چیزیست که ما مشخصه آنیم.

فروشگاه اینترنتی فرش مشهد

2 thoughts on “خرید اینترنتی فرش ماشینی

    • bestbaft گفته:

      فروشگاه تخصصی بست بافت با محصوریت فرش ماشینی از سال ۱۳۹۵ فعالیت دارد. همچنین نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن داریم. و با پرداخت بیعانه اندکی در حد هزینه های جابجایی، محصولات را سفارش دهید و در محل تسویه انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید