فرش سجاده ای

فرش سجاده ای و فروش اینترنتی فرش سجاده ای

برای یک مسجد و محل عبادت زیبایی و نظافت امری اجتناب ناپذیز و حتمی است، در همین راستا انتخاب کفپوش و فرش نمودن مناسب کف مسجد با استفاده از فرش سجاده ای به عنوان خریدی تقریبا ضروری و اساسی برای مسجدها و هیئت امناهای مساجد مطرح بوده است.

فرش سجاده ای
نمونه ای از فرش سجاده ای قدیمی ( فرش مسجد قدیمی )

فروشگاه اینترنتی فرش سجاده ای مشهد بست بافت در این راستا سعی را بر آن داشته تا بهترین و با کیفیت ترین فرش های مسجدی را با قیمت فرش بسیار مناسب، برای فروش اینترنتی فرش سجاده ای در اختیار خرید اران محترم فرش سجاده ای و همچنین با تخفیف ویژه هیئت امناهای مساجد تدارک ببیند.

فروش اینترنتی فرش مسجد

انسان موجودی است فطرتا خدا پرست، و از دیر زمان مکانی را برای پرستش خالق خود اختصاص داده اند. ایجاد مکانی آرام، زیبا، پاکیزه، مطهر و روحانی از مشخصات عبادتگاه در بین تمامی مذاهب می باشد.

یکی از شاخصهای بسیار مهم در این پرستشگاه ها تمیز بودن و تطهیر بودن آن است. فرش نمودن این اماکن همواره مورد توجه بوده است و در این بین مساجد با فرش سجاده ای های زیبا توانسته زیبایی دو چندانی به مسجد ها ببخشد.

فرش سجاده ای مشهد

در مساجد مسلمانان به دلیل اهمیت ویژه تمیز بودن مکان نماز خواندن با فرش نمودن آن بصورت های مختلف برا این امر مهم تایید نهاده اند.

چند دهه ای است که برای فرش نمودن مساجد فرش سجاده نگین مشهد و فرش سجاده ای کاشان وارد این عرصه شده اند و جای فرشهای بزرگ و جانمازی های سنتی که به صورت تکی بودند را گرفته اند.

فرش های سجاده ای از لحاظ تکنیک و نوع بافت و همچنین مواد اولیه و نخ خاب با دیگر فرشهای ماشینی تفاوتی ندارد. بهمین دلیل است که طرفداران زیادی را درکشور های اسلامی به خود جلب نموده است.

فرش مسجدی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز بسیار پرطرفدار است و با توجه به این که ایران قطب تولید فرش ماشینی در جهان است.

این نوع تولید یعنی فرش های مناسب مسجد را به اروپا نیز برای مسلمانان کشورهای اروپایی صادر میکند.

 

فرش سجاده ای نگین مشهد

فرش های سجاده ای کاشان یا فرش جانمازی چون به صورت یکپارچه و بدون دوخت است بسیار مناسب وعالی برای مراکز عبادی خاصتا مساجد میباشد.

عموما ابعاد فرش های مسجدی یا همان فرش جانمازی به صورت تکی ۸۰سانت در یک متر و بیست سانتی متر است، که این جانماز ها در بافت به صورت رولی کنار هم بافته میشوند و در رولهای ۲۰ الی ۲۵متری تولید و بافت میشود.

وقتی فرش مسجدی به صورت رولی پشت سرهم در صحن مسجد انداخته میشود بسیار منظم و شکیل، نما و جلوه ای زیبا به مسجد میدهد و افراد نمازگزار هر یک در جانمازی مشخص شده فردی قرار میگیرند مرتب کنار هم در یک صف که اتحاد و همبستگی را در این صفوف منظم نشان میدهد.

قیمت فرش مسجدی

فرش مسجد معمولا به صورت محرابی است و نقش قندیل در بالای آن ستون وسرستون در کناره های آن در فرش معمول میباشد.

مزیتی که فرش های سجاده ای نسبت به بقیه فرشها دارند این است که میتوان کل صحن مسجد را فرش کرد و نیازی به کناره اضافی نیست.

همچنین به وسیله فرش سجاده ای چون دارای محراب است و نوک قندیل آن بیانگر جهت قبله است. لذا در مساجدی که دیوار آن کج است و جهت قبله دقیق مشخص نیست این دغدغه و وسواس را برای نمازگزار برطرف میکند.

فرش سجاده ای مشهد

فرش های مسجدی با توجه به اندازه مسجد راست یا کج بودن دیوارها یا محراب مسجد وبدون هیچ محدودیت ساختار هندسی مکان این قابلیت را دارد که متناسب با پلان مسجد بافته شود.

فرش مسجدی مشهد و فرش سجاده ای کاشان در رنگها ونقشهای مختلف بافته میشود تا با توجه به ساختار و دکوراسیون مسجد میتوان رنگ و طرح فرش مسجدی مورد پسند را انتخاب کرد و به زیبایی و هماهنگی نمای دکوراسیون داخلی مسجد افزود.

فروشگاه اینترنتی فرش سجاده ای مشهد با تدارک بهترین فرشهای مسجدی از فرش های کاشان و فرش های مشهد با تولید مستقیم کارخانه فرش و قیمت درب کارخانه فرش سجاده در خدمت مساجد می باشد.

فروشگاه فرش سجاده ای

برای مشاوره جهت خرید و فرش کردن مسجد میتوایند با شماره تلفن فروشگاه اینترنتی فرش سجاده ای تماس بگیرید.

همکاران ما پاسخگوی سوالات شما در زمینه فروش اینترنتی فرش مسجدی نگین مشهد و یا کاشان می باشند.

شماره های تماس با فروشگاه تخصصی فرش مشهد و اطلاع از قیمت فرش سجاده ای

دفتر فروش 

۰۲۱۶۶۹۷۴۷۵۹

موبایل (تلگرام/واتساپ)

۰۹۱۹۰۶۹۵۷۶۳

 

فروشگاه اینترنتی تخصصی خرید فرش مشهد بست بافت

دیدگاهتان را بنویسید