ست کردن دکوراسیون پذیرایی (مبلمان و تلویزیون) با فرش

در بسیاری از منازل شاهد استفاده از تلویزیون در  دکوراسیون  اتاق پذیرایی هستیم که همین امر اهمیت چیدمان تلویزیون به شکل صحیح و اصولی را در اتاق پذیرایی برای ما نمایان می کند اگرچه چیدمان تلویزیون در بسیاری از منازل بستگی به محل قرارگیری مبلمان ها دارد اما باید بدانیم که تلویزیون یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین لوازم منزل است که در همه مکان ها مخاطبین خاص خود را دارد و نباید نسبت به محل قرا گیری آن کم توجه باشیم در ادامه تصاویری از چیدمان تلویزیون در اتاق پذیرایی را با هم مشاهده می نماییم.

چیدمان تلویزیون در دکوراسیون پذیرایی

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید اتاق پذیرایی بدون تلویزیون و یا حداقل با تلویزیون خاموش بسیار گرم تر و صمیمی تر خواهد بود زیرا شما در اتاق پذیرایی به همراه میهمانان بهتر می توانید ارتباط عاطفی و صمیمانه برقرار سازید با این حال در بسیاری از واحد های مسکونی امکان استفاده از تلویزیون در اتاقی جداگانه وجود ندارد و بدون شک چیدمان تلویزیون در دکوراسیون پذیرایی اینگونه منازل دارای اهمیت بسیار زیادیست ما در این مطلب عکس های متفاوتی از نحوه قرار گیری و چیدمان تلویزیون در اتاق پذیرایی منازل مختلف برای شما تهیه کرده ایم تا طراحی های مختلف و نیز ایده های متفاوت برای چیدمان تلویزیون در اتاق پذیرایی بتواند به شما در انتخاب بهترین مکان برای تلویزیون کمک نماید. با این وجود هرگز فراموش نکنید که اتاق پذیرایی مکان همنشینی های صمیمانه است و هرگز چیدمان مبلمان خود را که می تواند بسیار صمیمی و دوستانه صورت گیرد را فدای چیدمان تلویزیون و میز تلویزیون نکنید.

اهمیت مبلمان اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی یا نشیمن در واقع نقطه اصلی  و مهم در منزل تان برای انتخاب مبلی راحت و خاص است. در این مرکز اصلی می توانید تک مبل یا صندلی خاص مانند شزلون، صندلی های چرمی شیک و یا دیگر مدل های مبل های تکی را قرار دهید. اگر خانواده شما عاشق دیدن فیلم ، نوشیدن قهوه یا خرید بلیت تئاتر  هستند، بدین ترتیب می توانید با ایجاد نمایی خاص محلی برای دیدن فیلم درخانه فراهم کنید. برای این منظور در این فضا می توانید میز مخصوص قهوه برای نوشیدن و چراغ یا لامپ های زیادی با نور خاص برای خواندن و نوشتن یا تماشای تلویزیون در این فضا تعبیه کنید.

بهترین رنگ ها برای ست کردن لوازم پذیرایی

چطور رنگ های دکوراسیون را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب ترکیب رنگ های هماهنگ و مناسب یک فضا، از چند روش می توان استفاده کرد. در ادامه چند روش خوب برای انتخاب درست رنگ ها در کنار هم را معرفی می کنیم.

۱. قانون ۶۰- ۳۰ -۱۰ را به کار ببرید:

برای اینکه بتوانیم رنگ ها را خیلی حرفه ای در کنار هم به کار ببریم، این قانون کمک زیادی به ما می کند. در هر فضایی چه پذیرایی و چه اتاق خواب، بهتر است ۶۰ درصد فضا را از یک رنگ ملایم یا خنثی انتخاب کنید. این رنگ را معمولاً از رنگ های ملایم یا خنثی مثل سفید، کرمی یا رنگ های مشابه در نظر می گیرند. این ۶۰ درصد می تواند شامل دیوارها و سقف، کفپوش یا فرش و پرده این فضا باشد.

رنگ دوم رنگی پررنگ تر و قوی تر از رنگ اول است. این رنگ را در ۳۰ درصد بخش های فضا به کار می بریم. این بخش ها می توانند یک لایه پرده، یک قالی یا فرش، رومیزی یا رانر یا پارچه مبل ها باشند. رنگ های اصلی در ترکیب با رنگ های خنثی یا ملایم، این رنگ ها را می سازند. چند رنگ زیبا برای این منظور، رنگ سبز سدری یا سبز کثیف، سبز یشمی، آبی کمرنگ، آبی کثیف و بژ هستند. این رنگ را نباید از رنگ های اصلی و خالص مانند قرمز، زرد یا سبز انتخاب کرد. به دلیل اینکه بعد از مدتی ممکن است خسته کننده شوند.

رنگ سوم، می تواند رنگی اصلی و خالص یا رنگی ترکیبی باشد. این رنگ ۱۰ درصد وسایل یا اجزای فضا را شامل می شود. باید دقت کنید که رنگ تعداد کمی از وسایل و اجزای دکوراسیون را به این رنگ انتخاب کنید. مخصوصاً اگر رنگی اصلی یا پررنگ مانند زرد، قرمز یا سرخابی مد نظر شماست. این وسایل می تواند شید یک آباژور، گلدان، وسایل تزیینی روی میز، گل های مصنوعی و … باشند.

اگر یک یا چند وسیله کوچک را به این رنگ انتخاب می کنید، بهتر است این وسایل با فاصله مناسبی از هم قرار داشته باشند. مثلاً یک گلدان روی میز ناهارخوری و یک گل مصنوعی در گلدانی نزدیک به مبلمان، تناسب و فاصله مناسبی دارند.

۲. رنگ های سرد و گرم، همیشه جذاب هستند.

می دانید که رنگ ها به سه دسته گرم، سرد و خنثی یا ملایم تقسیم می شوند. کاربرد رنگ های سرد در کنار رنگ های گرم، فضای متعادلی از انرژی ها را ایجاد می کند. رنگ های گرم، حس شادابی و صمیمیت را در فضا القا می کنند. برعکس آن، رنگ های سرد، حس سکون و آرامش را در اطراف خود ایجاد می کنند. اگر به دنبال فضایی به همراه هر دو انرژی هستید، می توانید این رنگ ها را هوشمندانه در دکوراسیون خانه به کار ببرید. سهم این رنگ ها می تواند به نسبت مساوی یا با غلبه رنگ های سرد یا گرم باشد.

علاوه بر این می توانید در یک فضا با توجه به کاربرد آن، فقط از رنگ های سرد یا گرم استفاده کنید. برای اتاق خواب ها کاربرد رنگ های سرد، آرامش بخش و تسکین دهنده هستند. فضاهایی مثل آشپزخانه، ورودی و ناهار خوری هم با رنگ های گرم، تناسب بیشتری دارند. به دلیل اینکه از نظر روانشناسی، فضاهای غذاخوری با رنگ های گرم، تاثیر بهتری روی افراد دارند، رنگ های گرم در این بخش ها، انتخاب خوبی است.

 

۳. دو رنگ مکمل یا متضاد به کار ببرید.

یکی از راه های ست کردن رنگ های دکوراسیون در کنار هم، کاربرد رنگ های مکمل در چرخه رنگ است. این رنگ ها مانند رنگ زرد و بنفش، قرمز و سبز یا نارنجی و یشمی هستند. این رنگ های مکمل به دلیل کانتراست یا تضادی که دارند، جلوه زیبا و خاصی به فضا می دهند. در یک چرخه رنگ می توانید از رنگ های مقابل هم برای این روش استفاده کنید.

یک طراح داخلی، این رنگ ها را در اجزا و وسایل کوچکتر یک خانه به کار می برد. مثلاً در یک اتاق خواب، رنگ نارنجی برای رویه بالش و کوسن های تخت و رنگ یشمی یا سبز برای یک لایه پرده و روتختی، انتخابی عالی است.

۴. دو رنگ اصلی و یک رنگ مشابه انتخاب کنید.

در این روش دو رنگ اصلی در چرخه رنگی را برای دکوراسیون انتخاب می کنیم. این دو رنگ مانند رنگ قرمز و زرد یا آبی و قرمز هستند. رنگ سوم را از رنگی نزدیک به یکی از این رنگ ها انتخاب می کنیم. برای کاربرد بهتر این سه رنگ می توان از نسبت ۶۰، ۳۰، ۱۰ استفاده کرد. با این کار، از رنگ ملایم تر برای نسبت بیشتر و دو رنگ دیگر را در نسبت های کمتر به کار می برید.

راه بهتر استفاده از این سه رنگ، کاربرد رنگ های خنثی یا ملایم همراه آنها و به نسبت زیاد است. اگر به رنگ های پررنگ و شاد علاقه ای ندارید، می توانید از رنگ های خنثی و کمرنگ مثل سفید، مشکی و طوسی در کنار هم استفاده کنید.

رنگ های پر طرفدار برای دکوراسیون پذیرایی

۱. دکوراسیون فندقی ، زیبا

سایه هایی از رنگ گرم فندقی ، رنگی همه پسند و بسیار شیک است ، اگر دوست دارید در شبهای رمانتیک زندگیتان چراغ ها را کم کنید و عود و شمع روشن کنید ، رنگ فندقی بسیار مناسب و روح فزاست . با اکثر رنگها ترکیب جالبی پیدا می کند و انرژی را به جریان می اندازد . اما مواظب باشید همه چیز را کرم و قهوه ای نکنید.

۲. دکوراسیون خاکستری کبود – بنفش ، ظریف

گرچه رنگ خاکستری کبوتری ، یکی از کلاسیک ترین رنگ های موجود است اما ترکیب آن با بنفش و یاسی دقیقا آنرا به رنگی مدرن تبدیل می کند . که می تواند فضایی متفاوت و بسیار خاص بوجود آورد . افزودن رنگ صورتی یا انواع ترکیب‌های رنگ بنفش به خاکستری به آن روح و گرما می دهد و خاکستری را از حالت خنثی خارج می کند . افرادی که شخصیتهای ظریفی دارند معمولا ز این ترکیب رنگ استقبال می کنند . رنگ بنفش رنگ سال ۲۰۱۸ از سوی شرکت پنتون بود و رنگی بسیار نشار آور برای پذیرایی و تا حدی اتاق هاست.

۳. دکوراسیون رنگهای گچی ، ملایم

رنگهای گچی بسیار زیبا و آرامش بخش هستند . قابل ترکیب با هر رنگ و سبکی خصوصا برای استفاده در مکان های عمومی مناسبند . این رنگهای روشن بیشتر برای سرویس های بهداشتی و کابینتهای آشپزخانه به کار می روند . همچنین یک زمینه مناسب برای طراحی مینیمالیستی هستند . ترکیب آن با مرمر در آشپزخانه ترمیبی است یادآور تمیزی و در سالن شکوه و قدرت . ترکیب رنگهای گچی مثل سفید مات با طلایی و نقره ای برای سبکهای کلاسیک و با رنگهای شادتر برای سبک مدرن مناسب خواهد بود.

۴. دکوراسیون آبی مرواریدی ، آرام

سنتی پسندان آبی را دوست دارند ، مدرن پسندها نیز . این رنگ به فضا نور و بزرگی می دهد و می توان در استفاده از آن زیاده روی کرد . چراکه القا کننده حس آرامش و امنیت است . همچنین آبی یخی می تواند به عنوان یک رنگ خنثی در کنار سایر رنگها استفاده شود تا اثرات شدید آن رنگها را تقلیل دهد.

مبلمان مناسب برای ست کردن با انواع فرش

ست کردن فرش و مبل با رنگ‌های متضاد:

ترکیب رنگ های متضاد همیشه جذاب و خیره کننده است. تنها کافیست بدانیم کدام رنگ ها در کنار هم جذابیت بیشتری ایجاد می‌کنند. در مبحث رنگ شناسی، هر رنگ دارای مفهوم خاصی است. به عنوان مثال: رنگ کرم در دکوراسیون برای بیان انرژی، نشاط و شادی استفاده می‌شود و یا رنگ‌های دیگر مانند قهوه ای، طوسی، سفید،سیاه و …. به عنوان رنگ‌های خنثی شناخته و معمولا با بیشتر رنگ‌ها ست می‌شوند.

ست فرش با مبل‌های کرم رنگ:

برای مبل‌های کرم رنگ استفاده از کوسن‌های نارنجی به همراه فرش نارنجی بسیار زیباست. اگر فرش طوسی دارید بهتر است از مبلمان سرخابی یا صورتی استفاده کنید چرا که ترکیب این دو رنگ کنار هم زیبایی خاصی به فضایتان می‌بخشد.

هر دو را به یک رنگ انتخاب کنید:

برای ست کردن مبل و فرش یکی از کارهای ساده این است که فرش و مبلتان باید یک رنگ باشد تا ظاهر ساده و یکدستی به فضا بخشد. مثلا اگر رنگ فرشتان کرم است بهتر است رنگ مبلتان را با همان رنگ با کمی اختلاف در تیرگی در نظر بگیرید و دیگر وسایل را متفاوت انتخاب کنید تا فضا بی روح نشود.

دو رنگ مختلف به کار ببرید:

فرش هایی که دارای دو رنگ یا بیش تر هستند، دست تان را برای انتخاب مبل مناسب باز می گذارند و شما می توانید یکی از رنگ های فرشتان را در انتخاب مبل لحاظ کنید . فرش های چند رنگ از این لحاظ برتری دارند که رنگ های به کار رفته در آن ها بسیار متنوع می باشد. بنابراین، شما با داشتن یکی از آن ها دیگر نگران انتخاب مبل با رنگ مناسب نخواهید بود. در واقع، این فرش ها هر رنگی را که شما برای مبل های خود انتخاب کنید، دارند و به همین خاطر با هر مبلی به خوبی ست می شوند.

رنگ کوسن ها را با فرش ست کنید:

برخی مواقع می توان بین رنگ مبل و فرش تناسب ایجاد نمود یعنی شما می توانید رنگ فرشتان را با رنگ کوسن ها ست کنید. بنابراین، اگر مبل تان با فرش هماهنگی ندارد، با تهیه کردن چند کوسن هم رنگ فرش تان این مشکل را برطرف نمایید.

بدنه مبل را با فرش ست کنید:

برای ست کردن مبل و فرشتان همیشه لازم نیست تنها بر روی جنس پارچه شان تمرکز داشته باشید . بلکه شما می توانید به جای ست کردن رویه ی مبل با فرش، رنگ فرشتان را با کناره های مبل یعنی رنگ پایه ها و دسته ها هماهنگ نمایید. بدنه برخی مبل ها دارای روکش رنگ هستند و می توان آن ها را با رنگ فرش ست کرد.

ست کردن مبل و فرش بر اساس طرح ها:

برای ست کردن مبل و فرش، بدون در نظر گرفتن یک رنگ خاص مبل و فرش را با هم ست کنید و برای این کار از تکنیک ست کردن طرح ها استفاده نمایید. به جای ست کردن رنگ ها، به سراغ طرح ها رفته و طرح به کار رفته در فرش را در نظر بگیرید و مبل خود را با آن ست کنید.

ست کردن مبل با فرش های طرح دار و شلوغ:

اگر فرش منزل شما پرنقش و نگار و رنگ است پس مبلمان شما باید تک رنگ باشد و یا اگر از دو رنگ هم استفاده می کنید ؛ پس چنانچه بخش دنیای مد نمناک پیشنهاد می کند نباید پارچه رومبلی شما گلدار و شلوغ باشد و باید پارچه رو مبلی شما ساده تر و با نقوش کم رنگ تر باشد.

یک فرش ایرانی انتخاب کنید:

فرش های ایرانی الگوهای متنوع، زیبا و رنگارنگ خود با هر مدل مبلی که در نظر داشته باشید، هماهنگ خواهند شد.پس یک فرش ایرانی تهیه کنید تا بتوانید به راحتی با مبلمان خود ست کنید. فضاهایی که دکوراسیون کرم و قهوه ای دارند را با فرش های ایرانی زیباتر کنید ومبلمانی از پارچه های ساده ترو کوسن هایی زیبا با نقش مایه های همان فرش ها استفاده کنید.

 


۸۶MAX تلویزیون شیائومی

مشخصات:

اندازه ۸۶ اینچی از نوع IPS با کیفیت تصویر ۴K مشخصات پنل
کنتراست بالا، نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتز، زاویه دید ١٧٨ درجه مشخصات تصویر
پردازنده ی ۴ هسته‌ای MediaTek MT9617-Quad A73 با گرافیک Mali G52MC1 چیپ ست
نسخه ی ۱۱ اندروید سیستم عامل
۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ هارد حافظه حافظه

یکی از جذابیت‌های خانه و زیبایی‌های دکوراسیون منزل، تلویزیون است. شاید کمی برای شما تعجب برانگیز باشد اما تاثیر تلویزیون بر دکوراسیون انکار ناپذیر است. تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86 یک تلویزیون لاکچری با امکانات فوق العاده است. اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی دارید همچنین بودجه و فضای کافی در اختیار دارید؛ حتما این مدل را بررسی کنید، چون عاشق آن می‌شوید. در نهایت سال ۲۰۲۲ با رونمایی از تلویزیون شیائومی MAX سربلند شد؛ این شرکت بازهم حماسه آفرید و بزرگترین صفحه‌نمایش خودش را در انظار عموم قرار داد.

ویژگی‌های تلویزیون ۸۶ اینچی مکس شیائومی:

نرخ تازه‌سازی تلویزیون ۸۶ اینچی مکس شیائومی فوق‌العاده ۱۲۰ هرتز همراه با فناوری MEMC (تخمین حرکت و جبران حرکت) ۴K 120 هرتز، درون‌یابی فریم در سطح میلی‌ثانیه را امکان‌پذیر می‌کند و تصاویری بدون لکنت از صحنه‌های پرسرعت ارائه می‌دهد. چه در تماشای یک رویداد ورزشی، چه یک فیلم اکشن یا یک بازی ویدئویی رقابتی، تجربه تماشای شما تا حد زیادی بهبود می‌یابد.

سیستم نور پس‌زمینه کم‌نور Local Full-Array دارای چندین ناحیه است که به نمایشگر بزرگ اجازه می‌دهد کنترل بهتری بر نور و سایه داشته باشد و تصاویر را با لایه‌های بیشتری رندر کند. تلویزیون شیائومی مکس ۸۶ اینچی  دارای صفحه نمایش فوق العاده بزرگ ۸۶ اینچی و تمام صفحه، نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق العاده بالا، منطقه دید وسیع و وضوح ۴K ultra HD است که تجربه ای سینمایی را در خانه برای شما به ارمغان می آورد.

مشخصات فنی تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی:

تلویزیون ۸۶ اینچ شیائومی مکس با استفاده از طیف رنگی گسترده DCI-P3 در سطح سینما، می‌تواند رنگ‌های دقیقی را همانطور که کارگردان فیلم در نظر داشت ارائه دهد. با عمق ۱٫۰۷ میلیارد رنگ، تصویر بین تغییر رنگ‌ها نرم‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. با پورت جدید HDMI 2.1 می‌توانید تلویزیون خود را به کنسول‌های بازی متصل کنید تا تصاویر را با کیفیت ۴K 120 هرتز ارسال کنید. تلویزیون شیائومی ۸۶ اینچی مکس با تأخیر کم و پاسخ با سرعت بالا، سرگرمی بیشتری را برای خانواده به ارمغان می آورد.

کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی:

تلویزیون ۸۶ mi max مجهز به تراشه پیشرفته MTK 9650 می باشد که از فرآیند ۲۲ نانومتری، معماری CPU چهار هسته ای A73 و معماری GPU Mali G52 MC1 و قدرت محاسباتی ۱T در APU استفاده می کند. با استفاده از پشتیبانی این تراشه رده بالا، این نمایشگر ارتقای چشمگیری در کیفیت صدا و تصویر حاصل از خود نشان می دهد و همچنین سیستم عملکرد بسیار روانی ارائه می دهد. Xiaomi MAX TV مجهز به صفحه نمایش ۴K و در سایز ۸۶ اینچ دارای رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ است. در نتیجه می توان بهترین محتوا را به وضوح در این نمیاشگر شیائومی نمایش داد.

با وضوح بالا و اندازه صفحه نمایش بزرگ، تجربه تماشای کاربران به طور قابل توجهی بهبود می یابد. صفحه نمایش شیائومی MAX میزان ۹۴ درصد طیف رنگی P3 و ۹۹٫۵ درصد از طیف رنگی گسترده NTSC را پوشش می دهد. تلویزیون Redmi MAX نه تنها از نظر رنگ بلکه در زمینه ی روشنایی، کنتراست و جزئیات سطوح روشنایی و تاریکی نیز به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است. این مدل دارای حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیت و ۱۹۲ پارتیشن نور پس زمینه است. در عین حال، تلویزیون ۸۶ اینچ شیائومی MAX از بهینه‌سازی دینامیک مقدار آلفا پشتیبانی می کند و مجهز به حسگرهای نوری Light Sensor است. این تلویزیون می تواند به طور خودکار تغییرات در نور محیط را حس و به طور خودکار روشنایی صفحه را تنظیم کند و خوب در نتیجه امکان بهینه‌سازی خودکار نیز وجود خواهد داشت که مسلما به بهبود تجربه ی مشاهده محتوا در این نمایشگر می انجامد. این تلویزیون به محدوده ی «HDR Slam» نیز می‌رسد که از Dolby Vision، HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. که خوب در این صورت کاربران می‌توانند هنگام تماشای فیلم، کیفیت تصویر واضح‌تری دریافت کنند.


 ۷۵Q1 تلویزیون شیائومی

مشخصات و قیمت تلویزیون شیائومی:

نگاه کردن فیلم و برنامه محبوبتان از تلویزیون کوچک و بی کیفیت شما را عصبانی می کند؟ آیا به دنبال یک تلویزیون عالی هستید که بتواند نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند؟ تلویزیون شیائومی هوشمند Q1 سایز ۷۵ اینچ یک انتخاب ایده آل برای شماست به شرطی که فضای کافی در اختیار داشته باشید. در ادامه به بررسی امکانات فوق العاده این تلویزیون شیائومی می پردازیم.

بلندگوهای Stereo سیستم عامل اندروید ۱۰ نرخ بازسازی تصویر ۱۲۰ هرتز
Smart home

control hub

پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل کیفیت تصویر ۴K – QLED با نمایشگر بدون حاشیه

طراحی تلویزیون هوشمند ۷۵ اینچ شیائومی مدل Q1 به گونه ای صورت گرفته است که شما قاب تلویزیون را به سختی مشاهده می کنید. (برای تجربه کاربری بهتر – به شما این امکان را می دهد که بر روی تصویر تمرکز کنید و از یک تجربه بصری فراگیر لذت ببرید. تلویزیون شیائومی Mi TV Q1 75 اینچی می تواند ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد که هر سایه را دقیق و خالص می کند و در نتیجه انتقال نرم تری ایجاد می کند.

در زیر نمایشگر تلویزیون ۷۵ اینچ شیائومی مدل Mi TV Q1 75 2022 با تعداد ۳۸۴ LED در ۱۹۲ منطقه وجود دارد که می توانند روشنایی را به طور مستقل برای افزایش کنتراست رنگ تنظیم کنند. این فناوری عناصر روشن را روشن‌تر و عناصر تاریک را تیره‌تر می‌کند و وضوح و وضوح تصویر را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. با پشتیبانی از Dolby Vision و HDR10+، صفحه نمایش QLED می تواند فریم به فریم کیفیت تصویر را پردازش و بهینه کند و به وضوح تمام جزئیات روشن و تاریک را با کیفیت تصویری نزدیک به واقعیت نشان دهد.

کیفیت تصویر تلویزیون ۷۵ اینچ شیائومی کیولد QLED اسمارت ۴K مدل ۷۵Q1 بسیار بالاست. برخی از فاکتورهای اساسی آن شامل پشتیبانی از فرمت ها HLG ، HDR10+ ، HDR10 و Dolby Vision می باشد. همچنین کیفیت تصویری که ارائه می دهد ۴Kاست. پنل به کار رفته از نوع VA بوده و ۵۰۰ نیت روشنایی متوسط و ۱۰۰۰ نیت روشنایی حداکثری دارد. اگر به صورت تخصصی آنرا بررسی نماییم، (NTSC=100% ، DCI-P3=95% ، BT 709=99%). زاویه دید پنل در حالت عمودی و افقی حدودا ۱۷۸ درجه است. همچنین نرخ بازسازی تصویر ۱۲۰ هرتز است که با نسبت کنتراست ۱:۱۰۰۰۰ و عمق رنگ ۱۰ بیتی (۸Bit+FRC) که توانایی تولید ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید