فروش فرش سجاده ای مسجدی

فرش سجاده ای مسجدی

فرش سجاده ای مسجدی علاوه بر کمک به نظافت عبادتگاه مسلمانان میتواند زیبایی دو چندانی به مسجد و کف پوش مسجد ببخشد. برای مساجد با توجه به اهمیتی که مسلمانان به نمای ساختمان می دهند بسیار مهم است که نمای داخلی کف مسجد هم با فرش سجاده ای مسجدی به زیبایی پوشیده شود.

فرش سجاده ای مسجدی
نمای از فرش سجاده ای مسجد جامع سنندج- نمونه کار

فرش های سجاده ای ارائه شده در فروشگاه فروش اینترنتی فرش سجاده ای مشهد بست بافت علاوه بر زیبایی خیره کننده در فضای مسجد می تواند در نظم و انضباط بخشیدن به صفوف نمازگذاران بسیار موثر باشد. جهت اطلاع از قیمت فرش سجاده ای مسجدی با ما تماس بگیرید.

فرش سجاده ای در مشخص نمودن جهت قبله برای نماز گزار و کسانی که تازه به مسجد آمده اند مهم است، خصوصا در بعضی از نمازخانها و مساجدی که محراب ندارند و نمازگزار نمیداند به کدام جهت نماز بخواند فرش سجاده ای میتواند بسیار راهنمای بخش باشد.

فروش فرش سجاده ای مسجدی

همچنین نظم و ترتیب در رنگ و طرح که فضایی مطلوب در مسجد ایجاد میکند و مهم تر از همه ایجاد نظم ومرتبی در صفوف نمازگزاران هنگام برگزاری نمازجماعت است.

از مزایای فرش سجاده ای این است که در صورت معیوب شدن سجاده به علت پارگی یا سوختگی و یا هر دلیل دیگر به راحتی میتوان آن را رفو و حتی تعویض کرد.

درحالیکه در یک فرش ۶ یا ۹متری این امکان وجود ندارد مگر اینکه با یک تکه که از دیگری است رفو نمود که جای تعمیر مشهود و سبب نمای نا مناسب می گردد که در نهایت اگه قابل تعمیر نباشد باید کل فرش تعویض کرد.

ولی در فرش سجاده ای نهایتا شما یک فرش سجاده ای در ابعاد ۸۰ سانتی متر در یک متر و بیست سانتی متر را جایگزین میکنید.

فروشگاه فروش فرش سجاده ای نگین مشهد

رنگ بندی یکپارچه و یک دست فرش سجاده ای فضایی صمیمی و روحانی و یک رنگ ایجاد میکند.

نصب و فرش کردن مسجد با فرش سجاده ای بسیار آسان است و مانند فرشهای بزرگ نیازی به پیدا کردن جهت خاب فرش و یا اینکه مثل پازل فرشها را کنار هم انداختن ندارد.

در تولید و بافت فرش مسجدی دست کارخانه فرش سجاده ای بافنده باز است که به هر اندازه متراژ که نیاز و درخواست مسجد باشد بافت کند.

طرحهای زیبایی که در فرش سجاده ای فرش کردن مسجد وجود دارد به زیبایی دو چندان مسجد می انجامد.

طرح فرش سجاده ای جانمازی

طرح سجاده ای ویژه جانمازی به صورت تکی و قالیچه ای بافته می شود و می تواند جنس آن فرش و یا گلیم و جاجیم باشد. در خونه های سنتی نمونه این فرشهای سجاده ای جاجیمی دیده می شود.

این فرش ها در بافت سنتی خود معمولا ساده و با حاشیه ای زیبا همراه اند. اما طرح های جدید با گنبد و محراب زیبایی دو چندانی یافته است.

فرش محرابی

فرش سجاده ای طرح فرش شاه عباسی :

فرش هاس سجاده ای که در قسمت فوقانی آن مزین شده به آیات قرآن می باشد و با نقشی از محراب همراه است.

این فرش های سجاده ای معمولا به صورت قالیچه ای و برای نماز گذاردن یک نفر در نظر گرفته شده اند.

فرش های محرابی فروشگاه اینترنتی فرش

 

فرش مسجدی طرح سجاده صف :

در برخی از کناره های سجاده ای به ویژه سجاده های آناتولی چند محراب بافته شده که حتمالا این فرش ها به هنگام نماز جمعت در مسجد ها به عنوان زیر انداز جهت استفاده عموم نمازگزاران مورد بهره برداری قرار می گرفته است.

 

همچنین هنگام فرش کردن مسجد با فرش سجاده ای این قابلیت هست که فرش را برش داد و دور ستونها را فرش کرد، که این حالت تصور فرش شدن حتی زیر ستون مسجد را به بیننده القا میکند. در حالی که برای فرشهای اندازه معمولی این امکان وجود ندارد.

فرش کردن مسجد

نکات مهمی در خرید فرش سجاده ای وجود دارد که خرید اران فرش اینترنتی سجاده ای حتما می بایست بدانها دقت کنند.

با توجه به اینکه فرش سجاده ای مسجدی دارای پاخوری بسیار بالایی است، پس حتما در خرید آن باید کیفیت را بسیار مد نظر داشت.

از این رو حتما با مشاورین فروشگاه اینترنتی فروش فرش سجاده ای بست بافت مشاوره نماید با تلفن های ۰۲۱۶۶۹۷۴۷۵۹ و ۰۹۱۹۰۶۹۵۷۶۳ تماس بگیرید.

نکته:

به منظور نصب یکپارچه و یکدست فرش سجاده ای داخل مسجد بهتر است تولید فرش بر طبق کف پوش مسجد باشد.

اندازه سجاده فرش ها سجاده ای دقیقا برابر با اندازه طول صف نماز بافته و نصب می گردد . البته در مورد نمازخانه ها یا مساجدی که دارای قبله متمایل هستند امکان بافت فرش هم اندازه طول صف نمازگزاران مشکل است و برای این کار بهتر است با مشاورین فروشگاه اینترنتی فرش سجاده ای بست بافت صحبت کنید.

 

فروشگاه اینترنتی فرش مشهد

 

از جمله کارخانه های بسیار با کیفیت در حوزه فرش سجاده ای کارخانه فرش نگین مشهد است که با تولید فرشهای با نخ صد در دصد اکریلیک بایر آلمان – تحت لیسانس شرکت درالون آلمان – اقدام به بافت فرش میکند.

نخ فرش های سجاده ای موجود و ارائه شده توسط فروشگاه فروش فرش سجاده ای اینترنتی بست بافت همگی نخ صد در صد اکریلیک هیت ست شده بدون پر می باشند.

در خرید فرش سجاده ای هیچگاه کلاه قیمت پایین فرش سرتان نرود، فرش های بافته شده از جنس نخ پلی استر و یا الیاف BCF داری مرغوبیت و کیفیت پایین هستن و بعد از چند ماه ظرافت و طراوت رنگ خود را از دست می دهند. و فرشهای بعد از گذشت مدتی نمایی کهنه به خود میگیرند.

فرش های مشهد ( فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد و فرش مشهد ) به این علت که واحد رنگرزی فرش داخل خود کارخانه فرش مشهد می باشد دارای ثبات رنگ فوق العاده بالایی هستن.

به تراکم فرش بسیار دقت کنید. سعی کنید برای خرید اینترنتی فرش سجاده ای مسجد از شانه فرش کمتر از ۵۰۰ استفاده نکنید و تراکم فرش حداقلی برای خرید فرش سجاده ای مسجدی کمتر از ۱۰۰۰ نباشد. در خرید فرش مسجدی حتما این نکته را مد نظر داشته باشید.

قیمت فرش سجاده ای
فرش های سجاده ای مشهد و فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد با توجه به آخرین تکنولوژی های روز بافته می شوند و تمامی استانداردهای فرش را در زمینه فروش فرش سجاده ای دارا می باشند.

فروشگاه اینترنتی خرید فرش سجاده ای بست بافت این افتخار را دارد که همواره در خدمت مشتریان عزیز خود باشد. و ارائه دهنده بهترین برندهای فرش سجاده ای از کارخانه های زیر باشد:

کارخانه فرش مشهد

کارخانه فرش نگین مشهد

کارخانه فرش زمرد مشهد

کارخانه فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی خرید فرش مشهد بست بافت

دفتر فروش 

۰۲۱۶۶۹۷۴۷۵۹

موبایل (تلگرام/واتساپ)

۰۹۱۹۰۶۹۵۷۶۳

دیدگاهتان را بنویسید