خرید فرش جهیزیه عروس

نکات مهم در خرید فرش جهیزیه عروس – خرید فرش عروس

یکی از خرید های مهم در جهیزیه عروس و زوج های جوان، فرش می باشد. با توجه به اینکه فرش به عنوان طاووس دکوراسیون منزل یاد می شود خرید فرش عروس بسیار حائز اهمیت است. و نیز اینکه قیمت فرش ماشینی به نسبت به بقیه وسایل جهاز عروس قیمت بیشتری دارد. و جستجو برای پرفروش ترین فرشهای ماشینی و یا طرح های جدید فرش ایرانی و ماشینی و رنگ سال فرش همواره مورد توجه بوده است، فرش اهمیت به سزایی در نشان دادن منزل دارد بنابراین پیشنهاد فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت این است که قبل از اقدام به خرید حتما سری به مطالب و موضوعات در مورد رنگ فرش و دکوراسیون منزل موجود در وبلاگ سری بزنید.

انتخاب و خرید فرش جهیزیه

خرید فرش جهیزیه نوعروسان یکی از کالاهای جذابی است که بسیار به چشم می آید و زینت بخش هر جهاز عروسی می باشد، و با توجه به قیمت فرش ماشینی به نسبت سایر کالای جهاز باید در تهیه آن و انتخاب طرح فرش و رنگ فرش بسیار دقت کرد.

فرش با توجه به نقش گلهای زیبا و نگارهای شاد و متنوع با رنگ های جذاب و چشم نواز زینت دهنده خانه هر ایرانی است.

خانه نو عروسان یکی از فضاهایی است که می توان در آن طراوت و شادابی را احساس کرد چرا که در طراحی دکوراسیون منزل و خانه نوعروسان از رنگ های خاص و ملایم استفاده می شود.

 

خرید فرش جهیزیه

پیشنهاد ما برای دوستانی که برای دکوراسیون فرش کرمی رنگ خریداری می کنند چیدمان با رنگ قهوای و صورتی ملایم است که فضایی رومانتیک وزیبا پدید می آورد. در این بین نباید از فرش مشهد کرمی رنگ غافل بود، چرا که با توجه به دوام رنگ کرمی فرش مشهد – فرش نگین مشهد ، فرش زمرد مشهد و فرش مشهد – دکوراسیون با ثبات رنگ بیشتری را خواهید داشت.

هرچند که در نهایت بهترین دکوراسیون منزل با هماهنگی و تفاهم عروس و داماد های عزیر در خرید هر رنگ و نقشی می باشد، و خرید فرش با این تفاهم صورت می گیرد ، لذا آرزوی همکاران فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت عاقبت به خیری و خوشبختی شما زوج های جوان و خوشبخت می باشد.

خرید فرش ارزان قیمت

در این مقاله در مورد مهمترین نکاتی که باید در خرید فرش برای جهاز زوجهای جوان و و نوعروسان باید دقت کنند بررسی می شود.

خرید فرش جهیزیه عروس

فرش آبی فیروزه ای به عنوان جهیزیه در ترکیب با دو رنگ زرد و سفید دکوراسیون خانه ای خیره کننده ایجاد می کند. رنگ آبی فیروزه ای احساس آرامش بخشی به دکوراسیون داخلی خانه می آورد.

برای اینکه فضایی زیبا داشته باشید باید تناسیته های مناسبی از دو رنگ باهم ترکیب شوند.

مثلا فرش آبی فیروزه ای کمی گرایش به سبز و رنگ مبلمان زرد متمایل به لیمویی ترکیب رنگی دلچسب برای بعضی از سلایق  در انتخاب و خرید فرش جهیزیه نوعروسان ایجاد می کند.

یکی از رنگ های جذاب دیگر در خانه فرش قهوه ای یا فرش گردویی می باشد که با مبلمان به رنگ سبز (سبز کاهویی یا پسته ای) با کوسن های دو رویه مزین به عکس گل های زیبای بهاری که از آرامش طبیعت الهام می گیرد. این موضوع فضای دکوراسیون منزل شما را دارای پتانسیل بیشتری برای تنوع و تغییر می کند.

دکوراسیون گردویی
نکته اول در خرید فرش جهیزیه عروس
در اقدام به تهیه و خرید فرش ماشینی مانند فرش مشهد متناسب بودن فرش با ابعاد منزل نوعروسان می باشد. بنابراین اولین قدم برای خرید فرش،‌ این باشد که شما بدانید دقیقا چه فرشی با چه سایزی می خواهید. اگر در این مورد خوب عمل نکنید و به سایز مورد نظرتان نرسید ممکن است زیبایی خانه تان را زیر سوال ببرید.
حتما دقت کنید که لزومی ندارد منزل شما و یا اتاق پذیرایی حتما و کاملا با فرش پر شده باشد، بنابراین اگر به طور مثال پذیرایی شما ۱۸ متر است حتما لزومی ندارد که ۲ فرش ۹ متری تهیه کنید چون انتخاب دو فرش ۹ متری سبب میشود که فضای پذیرایی شما کمتر به نظر بیایید در عوض تهیه فرش ۱۲ متری و خالی شدن حاشیه های فرش زیابیی چشم نوازی به دکوراسیون فرش و مبلمان شما می بخشد علاوه بر این از نظر هزینه صرفه جویی خوبی خواهید داشت.
فرش و دکوراسیون آبی فیروزه ای
نکته دوم در خرید فرش جهیزیه عروس 
انتخاب رنگ فرش است، در انتخاب رنگ فرش دقت کافی را به عمل بیاورید و کمتر تحت تاثیر طرحهای دکوراسیونی و کامپیوتری موجود باشید، بسیاری از طرح های روشن و سفید موجود در طرح های برتر دکوراسیون بسیار جذاب مینماید ما در نهایت بعد از خرید فرش متوجه می شوید که فرش های رنگ روشن بیشتر کثیفی ها را نشان میدهند، انتخاب رنگ های کرمی با طرح های متنوع پیشنهادی بهتر برای زوجهای جوان برای رنگ فرش می باشد. به رنگ کرمی و دکوراسیون منزل مراجعه نمایید.
فرش و پشتی گل برجسته کرمی

دیدگاهتان را بنویسید